fredag 31 december 2010


My heart is a dancer, beating like a disco drum.
Ja, det kan vara så att det är lite för tidigt att tänka på alkohol men. Jag har inget att säga till mitt försvar. Det är nyårsafton? Det bara ploppade upp i mitt huvud?  Nje... men jag måste ju faktiskt veta vad man har i en sån där Mojito om jag ska testa göra en. Är det ens gott? Jag tror att jag har smakat det men jag kommer ju aldrig ihåg hur drinkar smakar. Fast det kan ju vara för att jag hatar drinkar = aldrig dricker det.

Bläääääää... Jag dör. Jag känner mig så äcklig. Jag har inte kunnat sova för att jag måste duscha. Jag kan verkligen inte sova om jag har smutsigt hår. Det är det värsta jag vet! Min pappa skrattade åt mig och sa:''Jaaaamen assååå... samma här! Jag har typ liksom försökt att inte nudda mitt huvud på kudden. SÅ OFRÄSCHT!'' Öh, ja faktiskt? Det är väl inget att skämta om ... ENS!

Så nu efter att jag har druckit upp min tredje kopp kaffe ska jag gå och duscha och sedan försöka sova.
För det första: Jag kommer att misslyckas. 2. Det är väl onödigt att gå och lägga sig när man väl är uppe. I TID.


MenAJSAN. Min fot har somnat, som vanligt. Fattar någon hur ont det gör!? Och det är ju svinläskigt. Den... är ju helt död. Sen när jag försöker gå är det som att... ja, den är död. HALLOJ VAKNA!! Hur kan den ens bestämma att den ska sova mitt i allt? Speciellt när jag ska gå den ba:''Eh, na-ah jag ska sova.'' Öhm... ok.

Alltså... ok, nu går jag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

There must be some word today!
Deliver the letter, the sooner the better