fredag 31 december 2010

I've been trying to sleep with a broken heart... Men det gick inte. Som ni kanske förstår så är jag singel. Igen. Varför slutar det alltid såhär? Jag orkar inte. Legat sömnlös med många tårar som runnit ner från min kind...

Mitt nyårslöfte borde vara att jag ska bli en mer seriös person. Mina lärare påpekade alltid (Men klagade aldrig, konstigt nog.) detta. Att jag alltid är oseriös, alltså. På högstadiet sa de att jag skriver precis som jag pratar. Till och med på proven skrev jag exakt som jag tänkte. Hur gör man annars? Jag skriver ju likadant som jag tänker här. Fastnä. På msn gör jag det. Vilket många också har påpekat... Och min lärare på gymnasiet sa att hon trodde att jag skulle bli skådespelerska. Varför har jag aldrig fattat eftersom jag aldrig gjort någonting annat än varit mig själv.

Kan man koka kaffe nu? På nyårsafton klockan sju. Jag förstår att man brukar göra det på typ... vanliga dagar.  Det är ju fredag. Klockan är sju på en fredag. Fredagen den 31 December. Sista dagen av 2010. Sjukt.

Okeeeej.... nu gled jag iväg från samtalsämnet (skrev först samhället...). Men det känns lite konstigt när inte ens min katt är vaken. Vad är det med honom förresten? Han sover ju hela tiden. Rolig katt. Och så ser han ut som en lila igel. Blodigel. Uhhhhhh.... Någon som är sugen på en degklump? Hårig är den också.


Vid intresse;
Kontakta mig via min mail:
Monkeyslut@hotmail.se.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

There must be some word today!
Deliver the letter, the sooner the better