fredag 31 december 2010

''Men... det är ju The End imorgon''
''Det är ju från 20''
''Näääää 20+''

__

Shit vad sjukt! Jag pratade med amina i telefon så sjöng jag:''I came to dance, dance, dance!'' så stod jag och dansa någon ful dans samtidigt. Så säger hon:''Och dansa sådär?''. Jag fattar fortfarande inte vad hon menade men det var ju precis som om hon såg mig.

Jag har länge funderat på om jag ska vara nykter och köra bil. Men... bli irriterad på alla andra som är fulla eller annars sitta hemma för att slippa det. Nja... det är ju ändå nyårsafton och jag är nitton år. Två tusen elva kan väl lika bra bli ett mer nyktert år. Åh, eller. Hörrrni.... bajs. Varför funderar jag på att vara nykter på självaste nyårsafton av alla dagar? Nä, usch. Skärpning. Vi ser vad morgondagens humör säger.


Jag ska väl... banka mitt huvud mot någonting hårt så att jag somnar. Vaknade vid 15:00 idag vilket inte är en okej tid och verkligen inte imorgon. Med andra ord borde jag gå och lägga mig nu. Snart. Imorgon ska jag iallafall ha på mig mina jättefina byxor (Som mest troligt har blivit för små...), skjorta och en kavaj. Svart & vitt. Kör nog någon stark färg på sminket. Kanske. GODNATT.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

There must be some word today!
Deliver the letter, the sooner the better