fredag 31 december 2010

Jag lämnar ett bra 2010 och välkomnar istället ett ännu bättre 2011.

årets bästa:
Att jag har blivit så mycket starkare och säkrare som person.
Flytten till & från Stockholm. Jag har märkt vad riktig vänskap är.
årets värsta:
Min fina kille dog & tog med en stor del av mig också.
årets händelse:
Jag vann två konsertbiljetter. Tog körkort!
Mest för att jag vann NÅGONTING. Hur ofta händer det?
årets resa:
Göteborg med Lj.
eller vår lilla roadtrip med Klasson & André.
NEJ! Uppsala med Maxime & Martin.

årets fest:
Ahhhh, ravefesterna i Stockholm!!
årets dag:
Studentdagen. - 11e Juni (?)
årets present:
Jag tycker om alla presenter jag har fått!
Men om man måste(!) välja så får det bli det jag fick av Johanna Nilsson i Studentpresent! ÅH. Näe. ALLT! Precis A L L T jag har fått är jag jättejättejätte nöjd över.
årets tårar:
När Mirre dog.
årets person:
Amina Johansson, uf curz.
& Pia min syster.
årets låt:
Bob Sinclar - New new new
Absolut inte för att den är bra, utan för att bara är årets låt.
årets lögn:
''Jag är ingen toffel''.
årets kyss:
Finns ingen speciell som bör kallas för 'årets'.
årets natt:
Jag, Hannah, André & Thomas var på spökjakt. SVINLÄSKIGT.
Vi körde ner för Ormberget (Sjukt.), jagade harar, sprayade alienägg (mästerverk!), såg en bogdanöff, bilen dog flera gånger mitt ute i skogen. Och allt vad som nu hände...
årets ord:
Spunk.
årets gräl:
Hannah råkade ta med Pontan till Piteå. Jag blev lite arg...
Var det i år?!
årets ''vill ha'':
Katt. Men ändå hund...
årets längtan:
Studenten
årets månad:
Juni!
årets beroende:
men PENGAR.
årets vårminne:
Göteborgsresa - Konsert.
Fast det kanske var vinter?
årets frisyr:
I år har jag haft ovanligt ofta det utsläppt.
Men har väl inte haft på e t t speciellt sätt. Olika.
årets sommarminne:
Allt som hände i Stockholm.
Tar med mig många fina (även dåliga.) minnen därifrån.
årets smärta:
Magen. Fattar inte vad den hade för problem...
årets roligaste:
''Han kommer säkert ta den alkoholfria ölen men vi säger inget om den...''
''YEEEEES!! Jag hitta en öl!''
årets vinterminne:
Jag & Amina är så sjuka....
fattar inte var eller när allt blev så fel. Vi är så fel!
årets tråkigaste:
Inse att några personer inte var så bra som jag trott.
årets överraskning:
Jag blev gravid!
Öh, nej. Hannah vågade pierca sig. Sjukt.
årets mysigaste:
Naimeh & Ebrahim. <3
ALLTSÅ STOLT MOSTER JAG ÄR.
and they're growing up so faaaast..... *fäller en tår*
årets misstag:
HEHE. Inget.
Man lär sig av sina misstag!
årets läskigaste:
MEN FRITTFALL. !!!!!!!. !!. Uhhh
Jag spyyyyyyr. Hur kunde vi?! Fattar inte...
årets konstigaste:
Maxime.
årets sommarplåga:
Phil....
Haha nejmen... låt, eller vad?
VÄRMEN var ju annars ett skämt. Jag tror jag dog. Är inte säker.

årets nykomling:
Men sötkajsa från Stockholm (Varberg.)! SÅ STÖRD. SÅ SÖT!
årets skandal:
Ojjjjjjjjjjj... HEHE.
Jag & Kajsa drack någonting som smakade konstigt som jag tror var något... ännu konstigare.

årets språk:
Ryska!!
årets ros:
ADAM&AMINA. Finisarrrr
årets ris:
Alkohol. Men det är ju kuuuuul. Ändå.

årets skitstövel:
AE (Inte Adam såklart.)
årets sommarnatt:
Nattbadet med Nippe & Maxime.
årets dryck:
Bloody Mary.
(Kaffe & Vatten <3)
årets godissort:
LAKRITS. (Alla sorter som är lakrits!) Nammnaaaam
årets tvserie:
Family Guy, Simpsons, CT, BBT. N/P.

årets sämsta jobb:
Hade ett bra jobb!
Men satt på sjukhuset och dryga for hours en dag. DET SÖG.
årets tack:
Fofo. Från mig till dig. & från dig till mig.
För att vi ibland kan ta en paus från världen.tillsammans.
årets TV-program:
PENSIONÄRSJÄVLAR.
årets pryl:
Nåhhhhh.... Dator.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

There must be some word today!
Deliver the letter, the sooner the better