torsdag 11 november 2010

Ok, i know this might sound stupid but... vem sa att jag inte var dum?
Jag ringde min chef idag och berättade om dagens läge. Jag har flyttat till Luleå och inte kommer att jobba mer. Som svar får jag:''Fixa boende och kom och jobba!! Jag har massa vikariat nu på din favoritavdelning!'' Say what!?

Jag vill gråta. På riktigt! Det fulaste är att jag funderar på att dra tillbaka. HUR KAN JAG ENS TÄNKA TANKEN?! Och det är ju inte så svårt för mig att hitta någonstans att bo. Baaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaajs. Vad ska jag göra? 

Jag behöver ju faktiskt bara stanna till typ... Februari? Då kan jag typ... tatuera mig!! Eller fara utomlands!! Eller NÅ. Eller typ bara söka jobb här? Eller i Umeå. Haha.............................. Vad lider jag av? Jag kan inte bestämma någonting. Absolut i n g e n t i n g.

Så dagens fråga:
Vad lider jag av?

Tacksam för svar!

5 kommentarer:

  1. Om du inte är 100% säker på att du vill göra det så kanske du inte ska göra't? Du kan nog få 1000 jobb i både Luleå och Umeå om du vill, och om din chef tycker att du har gjort bra ifrån dig så får du säkert jobba där senare om du skulle ändra dig. :)

    SvaraRadera
  2. Det är sant :/
    Du är min bästa läsare, Saris! ;)

    SvaraRadera
  3. Jamen eller hur! :D Sen att du bara har typ tre läsare är väl en annan femma ;)

    SvaraRadera
  4. VA! TYST! Vi ska ju låtsas här att jag har värsta många och så kommer du och förstör :( Säg inte till någon, oki?

    SvaraRadera
  5. Ja, okej, bara för att du är så zoeeeeeethizzzzzz!

    SvaraRadera

There must be some word today!
Deliver the letter, the sooner the better