söndag 14 november 2010

Min mobil är tillbaka. Jag har världens träningsvärk. Lyssnar på bra musik & ska snart göra mig en kopp te. Glögg, kanske? Jag kommer inte ihåg ifall det är gott, eller inte. Hör hockeyn i bakgrunden och vår öppna spis får mig att vilja sova. Vela sova? Jag har aldrig riktigt fått veta vilket ord som är rätt. Men vad gör det, egentligen? Jag har inte så mycket att få ur mig just nu, utan jag ville mest meddela er om att jag lever. Typ.

Jag såg ett par jättefina kängor på stan. De var rea på dom! Jag har letat så länge efter just dem. Jag är dock osäker på storleken så jag vågade inte slå till... Hoppas bara jag glömmer dem. Blä, jag är jättedeppig över träningsvärken. Jag känner mig gammal & svag. (är*?)

Jag vill till Thailand...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

There must be some word today!
Deliver the letter, the sooner the better