fredag 29 oktober 2010


these are the wounds that are not meant to heal at all.

Mötte upp Amina inne i stan idag för att ta en fika på hennes håltimma(r). Vi gick även runt på affärer och jag kom hem några påsar rikare, kan man väl säga. Amina hittade en jacka, som hon länge velat ha, på rea. ''KÖP EN DU MED FAST I RÖTT!! hihihihih göööre, eve, gööööre!'' sa hon. Haha sööööööööööt! Och självklart gjorde jag det.

Vi har nu tre likadana jackor. Öhm.... vad ska man säga? Vi kommer nog alltid ha en ''best friends'' jacka och förbli töntiga. Men det känns okej ändå.

Mina föräldrar passade på att dra till Ica Maxi medan jag låg i badkaret (jag har tjatat om att fara dit hela veckan.). Roligt. Men jag ska ändå iväg till Amina senare och umgås. Eftersom alla våra oplanerade kvällar alltid har blivit bättre än de kvällar vi har planerat, har vi valt att inte lägga upp några planer inför kvällen. Vi får helt enkelt se var allt slutar. Heh.....

2 kommentarer:

  1. Åh. orofluido is the shit!
    Lotusblommorna, säljer dom ut dom också på zotano? MUST HAVE!

    SvaraRadera
  2. Jaaaaa :D Igår hade de jätte många och de finns i tre olika storlekar och flera olika färgar! SKYNDA, SKYNDA!

    SvaraRadera

There must be some word today!
Deliver the letter, the sooner the better