torsdag 28 oktober 2010




Typiskt att jag tidigare i veckan har gråtit och velat ha allt jag sett på stan. Ekonomin hindrade mig. Nu när jag just fått lön och har råd var allting helt plötsligt fult. Alla stövlar är förresten fula i år (även de jag köpt.). Kan ju faktiskt hända att jag överdriver en aning men... ni förstår mig säkert.

Varför är alla klackar jätte fula och jätte låga?
Min mamma sa i alla fall att det var bra att jag köpte stövlarna eftersom jag tröttnar på saker så snabbt och att hon kommer att få ärva dom inom en snar framtid. Hah..... jag vill gråta för att det är sant.

Har ni sett alla lotusblommor på Sotano? Gahhhhhhhhhh jag måste dit och köpa fler! ALLA.
Min syster köpte såna för tusen år sedan och jag har velat ha såna sen dess så nu gällere att .... passa på.
Hur blev det där sista meningen egentligen? Orkar inte läsa eller göra om.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

There must be some word today!
Deliver the letter, the sooner the better