söndag 31 oktober 2010

Gårdagen var spontan och helt stört rolig. Vi hamnade på fiskekyrkan (Brasseriet?). Det hände väl dock några dåliga saker också som jag inte har något minne av men... det är sånt som kommer på köpet. Annars så... borde jag sluta dricka. Även fast jag har roligt och blablablavembryrsig så borde jag göra det. I alla fall en månad. Jag ska sova på saken.

När jag kom hem hade jag tydligen ringt min pappa.

Jag:''tjena! Var är du?''
Han:''Öhm...hemma. Klockan är fyra, var är du?''
Jag:''Jahaaaaaja. Jag är hemma. Utanför dörren. Kom och öppna!''
Han:'' Har du inga nycklar?!''
Jag:''Jo?''

Öhm. Helt ok.
Idag har jag varit barnvakt hela dagen.
''Eve ja é färdiiiiii! Kom och torka jag har baaajsa!'' sa någon just när min syster hade farit. Haha..... roligt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

There must be some word today!
Deliver the letter, the sooner the better