söndag 9 september 2012



Haha man får alltid se så fina klipp och höra så bra musik när man hänger med Adam och dem...


Vilken helg!!
Igår följde vi med våra fina vänner Adam och gänget till Lotus. Har aldrig riktigt gillat det (Hehe, har varit där två ggr tidigare...) men igår var det faktiskt riktigt trevligt. Vi blev bjudna på förfest hos Adam innan vi åkte dit. Det var ett bra tag sedan jag skrattade så mycket!

Vi stod och dansade på dansgolvet och jag lämnade väskan precis brevid oss. Vi släppte blicken från väskan en sekund och då helt plötsligt var den borta(!!). Alla fick panik och sprang runt hela stället och letade efter den. Jag gick förbi dansgolvet och kollade flera gånger men den var inte där.

Jag och Isak går ner till garderoben för att berätta om händelsen då två tjejer dyker upp och vill lämna in en väska de hittat. Jag står och gapar och Isak säger:''Är inte det där din väska, Evelina?!'' Vilket det också var.

Ena tjejen säger ''Jag hittade den på toaletten!!'' och går iväg. Hennes kompis kommer efter och säger:''Är det verkligen din väska, då? Jag hittade den på dansgolvet!'' Hm... eh? Den kan omöjligt ha varit på dansgolvet och varför säger hennes kompis att hon hittat den på toaletten...? NÅVÄL, jag fick tillbaka den och det enda som fattades var 60kr (Buhu...) så jag ska väl inte klaga!

Förutom att jag hade på mig ett par skyhöga klackar, smsade och föll omkull igår. Oooooch... jag stukade foten.   Hehe vem är förvånad...

Annars så har jag och min fina vän Sannis just ätit kinamat, det är Söndag och AWKWARD börjar nu. Livet!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

There must be some word today!
Deliver the letter, the sooner the better