fredag 9 december 2011


Snön kom ju inte en dag för tidigt! Jag har faktiskt längtat till vintern jättelänge. Klagade där ett tag när kylan kom utan snö men... ja, jag är ju rätt bra på att klaga, haha. Ikväll ryktas det om en springtur! Helt serri, asså.

Sitter och lyssnar på Rihannas nya album utan att bli sugen på utgång. (Haha, sa missbrukaren...?) Jag måste ha slagit i huvudet eller någonting... Men mina 'bra' planer brukar ändras snabbt till de sämre. MEN MEN! He é ju sån ja é.


Imorgon fyller älskade Naimeh år och då bliré kalas!! Jag har ju lyckats vara borta de senaste åren(t?) de fyllt år så det ska bli roligt. Hoppas på en fiskedamm! Efter det jobbar jag. Så... min helg ser inte ut som de brukar. Vilket ska bli skönt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

There must be some word today!
Deliver the letter, the sooner the better