onsdag 14 december 2011



Öh.... vad köper man i julklapp till killar?
Jag tror nog att jag aldrig kommer att skaffa mig en pojkvän bara för det. Nä, men... Typ?


''Åh, nu har vi varit tillsammans i en vecka! Nu måste vi ge varandra presenter, skriva det överallt och ha en myskväll som om vi aldrig bruka ha det annars!''. Haha. Ok, jag ska sluta hata förhållanden! De är säkert jätteroliga. Vad vet jag?

Hur som helst, så har jag ingen aning om vad man köper till dem.
Även fast det är min systers kille och min pappa jag pratar om... haha!
Frågan är ju om man måste hosta upp 2000:- för att köpa en bra present eller ge något skitdåligt som man kommer skämmas över resten av livet. Eller kanske bara fly till Mexico över jul?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

There must be some word today!
Deliver the letter, the sooner the better