fredag 2 december 2011

Har försökt skapa lite julstämning i mitt rum. Lyckas väl inte så bra med det... MEN jag har fått upp en julstjärna i fönstret, i alla fall! Massa ljus, filtar och kuddar är väl vintrigt och... öh... Nä, jag kommer nog inte närmare julstämning än såhär.

Men jag har fått upp Jack Daniel's tavlan jag köpte när jag bodde i Stockholm. Yey!
Ni har väl märkt att jag är duktig på att ta tag i saker?

Annars så har jag jobbat hela veckan och är ledig nu i helgen. Förra helgen vill jag inte ens prata om. Haha....... MEN MEN vi firade min syster ordentligt kan man säga! Och hade roligt. Tror jag? Jo.

Duktig som jag blivit har jag (Eh, jo tjena! Imorgon är den första dagen jag är ledig sedan förra helgen så att...), istället för att gå ut, varit och handlat massa gott som jag ska mysa ner mig med under en filt, bredvid den öppna spisen och se en romantiskt film.... Öh, eller så inte.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

There must be some word today!
Deliver the letter, the sooner the better