torsdag 24 november 2011


Idag fyller min vackra syster år! (Grattis!!!)
Som hon brukar säga ''Åh, jag vill ha din present som jag köpt till dig!'', säger jag nu.
 Jag har ingen aning ifall hon kommer gilla den men..... Jag hoppas? Haha

Imorgon jobbar jag lunch och sedan är det raka spåret mot århundradets fest!! TAGGA!
Nä, men. Det ska bli jättekul att få hälsa på min syster (& de andra!) och fira henne. Det här är nog hennes andra födelsedagsfest gissar jag på så då måste vi ju fira det ordentligt. Jag har ju till och med köpt nya kläder för detta!! Haha

Ska mysa lite med Mr T som är världens keligaste när jag aldrig är hemma nuförtiden. OCH ladda upp för springturen jag ska på imorgon på M O R G O N E N. Shitpommes... 

1 kommentar:

  1. Its gonna be a crazy party som jag inte är säker på att jag är helt redo för!

    SvaraRadera

There must be some word today!
Deliver the letter, the sooner the better