måndag 24 oktober 2011

Sitter här vid våran öppna spis med att glas vin och bara myser. Har packat klart allting och väntar nu på att bastun ska bli varm. Har blivit bjuden på en jättegod middag av min pojkvän också.

Nä, men i wish! Vad ska jag ta med mig till Tennis? Jag stör mig på min utväxt och måste därför färga mitt hår så att jag slipper störa mig på det på semestern. Orkar jag basta? Och nej, jag har ingen pojkvän. Haha

Nä, livet är inte lätt. Eller, det är inte lätt att inte klaga på allting.
Men det blir nog bra. Har ni också lika stora problem som mig? Hehe åh... gosh!
Ska bli skönt att få flyga! Det är typ det bästa jag vet!! Inte för att det händer så mycket men... ändå.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

There must be some word today!
Deliver the letter, the sooner the better