söndag 17 juli 2011


TAIZON!!

Jag & Amina åt lite mat hemma hos oss och hann även med att basta. Vid sex skulle vi vara på Kallkällan hemma hos (Eller, i en lokal.) Fatima. Hon hade en massa(!) tilltugg, bål och .... ja, massor! Till och med en chaneltårta! Så fint det var!

Senare hamnade vi på punkhuset där Sannas & Elins kompisar spelade. Efter det var det musik och vi dansade oss svettiga. Ellernäe, vi var svettiga redan innan! Det är så stört varmt och kvavt där inne att... jag inte vet vad jag ska säga. Äcklig var man! Men drickan kostade 20kr och vi hade skitkul så det gjorde inte så mycket.


De stänger inte förrän alla går hem så helt plötsligt var klockan halv fem och de flesta var kvar. Vi bestämde oss dock för att börja cykla hem. Jag hade en jättetrevlig kväll! Amina rakade till och med bort en bit av ögonbrynet. Vad ska man säga...?

Hände så sjukt mycket under kvällen men jag känner inte för att börja skriva ner allt här. Ni har ju i alla fall fått se l i t e bilder.

2 kommentarer:

  1. Hittade hit från Amina :) nu följer jag dig. Kramis sötis :) Tack för sist.

    SvaraRadera
  2. Hahaha den där jävla bålen, hahaaaaa.

    SvaraRadera

There must be some word today!
Deliver the letter, the sooner the better