fredag 22 juli 2011

Ja, det blev lite tyst här ÄN EN GÅNG. Jag jobbar hela veckan (Ok, jag var ledig igår...) och har inte haft speciellt mycket tid att skriva. Eller lust, kanske.

Jag har belönat mig själv med lite shopping. Min syster kom även hem med ett Ray-ban aviator solglasögon (Ja, fake såklart!). Helsvarta. Eftersom mina helt plötsligt försvann. ...?? konstigt att alla mina grejer alltid försvinner.

Annars så är det Ebrahims födelsedag idag!!! Och igår var min systers och den 19e Karims!!! (Eller?) Så, tusen gratulationer till er. Och jag missar kalaset idag........ MEN jag ska förbi där senare. Vad ska man köpa i present till alla?! hijalp....

NÅVÄL... jag måste börja cykla till jobbet nu. (!)

1 kommentar:

There must be some word today!
Deliver the letter, the sooner the better