tisdag 31 maj 2011

Tjenis Penis!

Får man skriva så i sin blogg? Är hemma hos Emma och hänger lite. Sanis masserar Emma, Emma skriker och jag sitter här. Framför datorn, alltså. Öh, skoja? Vi har blivit bjudna på Té och massa gott. Myst massor nu innan jag åker till Finland. Imorgon ska vi på stan och senare sitta på uteservering. Så jag hoppas att det blir bra väder...

CoolSanis har slagit på lite Essen. Heter de så? Tunga grejer. Eller vad vi coola människor nu brukar säga. Vi har även planerat våran sommar lite och den kommer bli grym. Sen flyttar ju Emma till London och vi andra jobbar (Hoppas jag?).

Öhm. Det var väl det. Tja! Hade Kung! is. pungis... (Som vi coola människor säger. Glöm aldrig det! Att jag är cool. Tell a friend to tell a friend. PEACE!) 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

There must be some word today!
Deliver the letter, the sooner the better