tisdag 31 maj 2011

Har shoppat lite. Bara(!) bra saker, faktiskt. Jag har ju blivit riktigt duktig på detta.

Ponchon tänkte jag ha till bröllopet med den långa klänningen och även armbandet till det. Och eftersom jag tycker det blir alldeles för mycket med en matchande överdel till bikinitrosorna kör jag på en svart överdel.

Awwwww fick just prata med Adina.
-''Hej, vill du följa på badhuset?''
Jag:''Jaaa, vad roligt! När ska vi åka?''
Adina:''På badhuset!!''
Jag:''Ja, men när ska vi åka?''
Adina:''Med mamma och Mia''
Jag:''Men vilken dag ska du fara till badhuset?''
Adina:''Öh..... På Måndag!''
Jag:''Åh, vad roligt! får jag följa?''
Adina:'Jaaaa!''

SÖTUNGE! Jag behöver ju inte skaffa barn utan jag kan ju bara kidnappa Adina!!

Jaja, nu ska jag iväg till Sambo.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

There must be some word today!
Deliver the letter, the sooner the better