måndag 23 maj 2011

 Ja, juste. Jag skulle ju ta en bild på min långklänning. Gick inte så bra. Den är ljusbrun och mönstret är mörkbrunt. Den med guldiga smycken vill jag ha på bröllopet, som jag ska på. (Ja, jag är glad över att få gå på bröllop!! Känns som att jag jämt får gå på begravningar...)

På Sambo har de en jättefin kofta som är lite längre och stickad. Vet inte hur jag ska beskriva den men den är riktigt fin! Finns i beige och svart. Funderar på att ha en sån till. Den har dock inga ärmar. Förhoppningsvis blir det varmt och jag få ta på mig en sådan! Finfint.

3 kommentarer:

  1. Den ser ju typ ut som min! fast, inte... Men ändå.

    SvaraRadera
  2. Åh, jag vill också gå på bröllop! Så himla mysigt. Synd jag är så blödig bara, börjar gråta hela tiden. Inte fin gråt som på film heller, utan så att näsan blir röd och ansiktet svullet. ;)

    SvaraRadera
  3. Jag med, Sara!! Sååå fjantig och gråter för allt och det är inte fint. Jag kan tänka mig att folk blir mer ... rädd för mig?

    :D

    SvaraRadera

There must be some word today!
Deliver the letter, the sooner the better