söndag 22 maj 2011

Jag är tillbaka efter en fin helg i Umeå. Har mest ätit och... ätit ännu mer. Sen har jag bara tagit det lugnt och det är väl därför jag väljer att kalla den för fin.

Sista skolveckan och till helgen är det Luleå Cruising. Det är även brännbollsyra i Umeå så vem bryr sig om Cruising? Jag åker även till Umeå nästa helg! Gött. Min kusin befinner sig i den fina staden just då och det är väl även därför jag väljer att åka dit. Sen så är det faktiskt sjukt roligt att umgås med min syster. Även fast vi nästan aldrig gör någonting ...? Okej, lite off topic kanske...

Jag har tydligen(!) prov imorgon och ämnet intresserar mig inte ens lite, vilket resulterade i att jag sitter här och skriver om ingenting... Som det brukar bli. Ska försöka skaffa mig lite självdisciplin. Eller hur det nu ska gå till... Köpa kanske? Åh, nu går jag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

There must be some word today!
Deliver the letter, the sooner the better