söndag 13 februari 2011

Orkar inte prata med någon just nu. Hoppas ingen tar det personligt... Lady Gagas nya låt får mig också att bli självmordsbenägen. Jag hatar den. Jag vill dö. Är det lagligt att göra en så dålig låt? Fattar inte... Förstår mig inte på volbeat eller takida heller. Sån där pissmusik borde inte finnas. Och Tove Styrke. Behöver jag ens säga någonting? Jaja...

Vill hur som helst bara hinna ikapp tiden och börja känna mig mänsklig igen.
Men man ska väl inte förvänta sig att må bra efter en begravning? (OCH SÅ VIDARE......)


Roligt att jag kom in på utbildningen i alla fall. Eller, jag vet inte. Jo.

1 kommentar:

  1. you talk to me when you feel ready! No stress.. I be waiting! xoxo <3

    SvaraRadera

There must be some word today!
Deliver the letter, the sooner the better