torsdag 10 februari 2011

Jag dör, vad trött jag är. Vill helst gå och lägga mig nu. Vilket kanske är lika bra med tanke på att jag åker iväg till Finland imorgon. Tidigt imorgon. Känns bra då vi hinner stanna lite här och var. Problemet nu är ju vad jag ska packa med. Nä, faktiskt inte. Problemet är vad jag ska välja bort.

Jag har valt tre jackor och fyra par skor. Plus alla onödiga kläder. Vad ska jag med tre jackor till? VAD SKA JAG MED FYRA PAR SKOR TILL?! På en helg... mitt ute i ingenstans. Luusua. Befolkning; 3pers. Nä, men kanske 10. Ungefär.

Ska också bränna en skiva. Frågan är ju vad min syster gillar för musik...? Jag åker ju dit med henne och de två huliganerna. Öhm... jaja, jag ska väl försöka klura ut detta. Såatt... ja.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

There must be some word today!
Deliver the letter, the sooner the better