söndag 27 februari 2011

bläddra i inkorgen i din mobil :

 När du försöker vara sexig säger du:
Hem?! Ska ni inte ut och ha kul? vi får ses imorgon på hockeyskolan!

Innan du håller tal för klassen vill du bara säga:
Fuck u puss!

När du inte får gå på festen på fredag skriker du:
Var inte blyg om du behöver taxi hem ikväll (:

En bra förklaring till att inte göra matteläxan är:
Alltså seriöst, måste jag komma och slå ihjäl henne? Vad fan mer säger hon? Vill hon snacka så be hon ringa, vill hon ha en smäll så kommer jag fan. Vad har hon gjort mot dig?? Jag svär jag dödar fittan om hon sårat dig

En ännu bättre förklaring till varför du stinker rök är:
No kun tili lappu tuli tänne rahat menee kontolle huomenna

Om någon muckar gräl säger du:
Fan jag glömde min jacka i skolan igår! Får jag låna din skinnjacka till jobbet bara?

När din 3- åriga lillebror ska på barnkalas säger du:
Ralle <3 Eve

Om din pappa frågar om du är full svarar du:
Hahaha som att Heidi var någon jävla adoptivmorsa??

När din bästa vän frågar om det är sant att du haft sex med hennes kille säger du allvarligt:
Så pass :-P jag vet fan inte riktigt än hehe men det löser sig nog

När mormor vill att du ska berätta hur det går i skolan säger du:
Åh, vad taskigt! Jag hade velat träffa dig eller något. Typ coolaste bruden och allt :D

Slutligen,när den hetaste killen på jorden undrar om du vill komma hem till honom på en sängfösare, är det bästa du kommer på att svara:
Hej, jag såg dig på pixbox, du är söt :-) Ska vi träffas nån dag? ;-)


HEJ vad mycket bloggande det är nuförtiden. Har tusen saker att skriva men har ingen ork eller lust.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

There must be some word today!
Deliver the letter, the sooner the better