söndag 27 februari 2011

ALLTSÅ TRÖGUNGE. Det finns ju ingen chans i världen att jag har en hjärna. Och om jag har det så kan den ju inte fungera. Igår hade jag skitbråttom in till stan. Jag springer runt och plockar med mig allt jag behöver. När jag ska gå till bilen kommer jag på att jag glömt min telefon.

Jag springer in, tokletar överallt och har redan glömt vad det var jag sökte. Jag söker igenom min jacka och hittar ett tuggummi paket. ''JA, SÅ! Nu går vi!'' säger jag till min syster. Hur kunde jag tro att ett tuggummi paket var så viktigt?

Min syster ska på systembolaget så jag släpper av henne där, för att sedan söka upp en parkeringsplats. Jag märker att min telefon inte är med så jag måste parkera nära systembolaget för att inte tappa bort henne. Det enda stället jag hittar är vid polishuset. 

När jag har parkerat går jag ut ur bilen och låser. Stoppar i pengar i den där bajsautomaten och går mot bilen igen. Står och rycker i bildörren och förstår inte varför den är låst. Jag hör ju att den låser upp.

Märker efter ett litet tag att det är fel bil :) :) :) :) :) civilpolisbil? HEHE
Och gårdagen då. Jag var ju inte den enda som var sjuk då. Lasse måste ju vara den roligaste personen att träffa på krogen! Hahahahah åh, lasse

Tydligen så har jag också varit kär några gånger. ''HÖHÖH kommer ihåg när du var kär i mig!!'' Öh. va? När hände detta och hur kunde jag missa det?

Ja hörrni, vad ska man säga. Jag är inte heller så bra på att dissa så man kan ju faktiskt tro att jag är kär i ganska många.

''ska du med på ett glas rött?''
''Alltsåååååååååååå..... nä, jag behöver kaffe!''
''Men du kan få kaffe om du vill!''
''Öh alltså.... jooo... eller nä.... eller... va... eller... jonäeaa... assssssååå... ''
''Ja, eller nej?''
''Mm jo nja.... duvet... hem... du... nej... jag.. usch.. va... hm... ska...nja...''

Aha, du menar så! Varför inte bara säga ''Nej, ditt as''. Eller nå? Är inte så tuff ändå. Om någon ba:''Får jag våldta dig?'' Jag ba :''alltså helst inte men jag menar... alltså... om du vill, eller... jag vill ju inte men du öh... jag vet inte''. ÖHHHH ROLIGT, jag skojar bara. Så illa är det inte!

____

Min lillebror:''Kan du inte ta honom? Han är skitsnäll''
Jag:''Jag veeeeet! Men jag är ju inte kär i honom...''
Min lillebror:''Men fuckface!! När man gifter sig handlar det inte om att vara kär!''

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

There must be some word today!
Deliver the letter, the sooner the better