onsdag 19 januari 2011

Min mamma började babbla om någon artikel hon läst idag. Något om att någon har fått någon leverskada. Man ba liksom so what? Ja é ju typ immortal. Nä, men allvarligt. Hon vägrade koka upp vatten till mig bara för det. Jag förstår henne men... Ska jag sluta dricka té nu också? Man får ju inte göra någonting om man lyssnar på allt folk säger eller tro på allt som skrivs. Vad ska jag ha för hobby då? Champinjoner är ganska gott. Det kanske blir min nya hobby?Att äta dem alltså, inte bli en. HIHIHIHIHIH

1 kommentar:

  1. Och denna kvinna, 55 år gammal, drack 4-6 koppar dagligen med grönt te. Jag dricker då inte 4-6 koppar grönt te dagligen, och inte heller svart eller vitt te så ofta :D

    SvaraRadera

There must be some word today!
Deliver the letter, the sooner the better