onsdag 19 januari 2011

Men damn im good! Var ute och sprang tidigare. Förstod att det skulle vara för kallt med endast ... tightsen?... så jag tog ett par strumpbyxor under. Och hittade bara ett par turkosa. Hur kommer det sig att jag har ett par rosa, turkosa och två par leopard mönstrade men inga svarta?

Förstod också att jag inte skulle klara av det utan musik så jag tog med mig min MP3. Hade en tjock tröja, en polotröja och ingen av dom hade fickor. Bra av min syster och upptäcka fickan på rumpan då som MP3n fick vara i. Tänk så är den helt svettig nu? Nomnom

Och roligt att jag sa till Hannah (eller var det Amina?) & Adam att jag hade en liten rumpa. ''Ehhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh... alltså... ehhhhhhhhhhh.... näe.. öh... alltså... nä, den passar dig.'' Fast den är ju typ ännu större än vad bilden visar. Haha jag och min rumpa. (Jag tycker fortfarande den ser liten ut? Men jag ser den ju aldrig...) Tillochmed ruth, som är afrikan, sa att jag hade en stor rumpa JÄMFÖRT MED HENNE. Är detta okej?

2 kommentarer:

  1. Hahahah, åh Ruth!! :D Hon var den första som pratade med mig då jag kom till eran klass på naturkunskapen den första dagen. ;D
    "Här, kom och sitt med mig!" :D

    SvaraRadera
  2. HAHAH!
    Jag saknar henne! Hon var ju skitrolig :')

    SvaraRadera

There must be some word today!
Deliver the letter, the sooner the better