fredag 28 januari 2011

HAHAHAH!
Jag hittade just en gammal bok från fyran.
Vi skulle göra en bok om oss själva som hette 'Boken om mig'. Lite saker ur den;

Min hobby är basket, fotboll, snowboard och slalom men inte mer , m.m.

Det var ju bra skrivet! För det första så åkte jag inte alls snowboard då. För det andra inte slalom heller. Två gånger kanske? 'Men inte mer, m.m'....

Jag berättar om min mamma & pappa...
''Hon har kort hår och olika färger på håret fast de är inte så olika.''
''Min pappa jobbar typ med rör och sånt.'' - Va?

Några klasskamrater
Amina - Hon är snäll och rolig
Sanna - Hon är snällast och roligast
Klara - Hon är snäll och rolig med.
Jessica - Är jättesnäll och jätterolig

Okej... det känns ju som att alla var speciella på sitt sätt. Verkligen.

Jag har också skrivit 'Alfabetet om mig själv'.
H - har en töntig lillebror
I -
ingen fegis
Q
- QL (kul)
V - vanlig ibland
WOWOWOW vilken tuffbrud!! Öh.... Jag dör.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

There must be some word today!
Deliver the letter, the sooner the better