lördag 29 januari 2011

alltså IS THIS KIDDING ME!? Igår bjöd bartendern oss på fem shots. Hon tyckte om att få fria händer så hon ville se vad vi tyckte. Svin goda!! Hon var faktiskt skitbra och vi sa att vi ville ha henne på vår 20årsdag så vi fick hennes nr. Eftersom vi inte drack innan det blev vi ju inte precis fulla. Är inte det konstigt? Eller... jag trodde vi skulle bli det efter fem shots... Och Mashoud (Masoud? mäzod kanske? hehe. Nu när jag tänker efter; vad gjorde han ute?!?!) gav mig en öl.

Det här är så typiskt. Bara för att man inte dricker så får man massa saker. Hatar det! Usch. Men jag mår skitbra nu! Tur är ju det! Hatar att vara full, har jag kommit på nu. Så stört skönt att vara nykter. Man blir ju så himla ofräsch direkt man blir påverkad. Blööö...

Och juste! Så träffade vi några jättesöta tjejer inne på Magasin 3. De bjöd oss till något event i Boden nästa helg. Någon våning ovanför Lotus och tema: Pimps & Hoes. Skitfult för igår satt jag och tänkte att jag och Amina kunde ha det som tema på våran fest. Men det lät iallafall skitkul! Vi fick även bjuda med oss folk. HE HE. Amina skulle vara min pimp och jag hoe. Typ det vanliga, då. Nämen nääääää, åh jag skojar ju...

Seeeen så träffade jag en kille.
Jag:''Soo... you're from germany?''
Han:''WHAT?! No! I'm from the states!''

Öh. Känns inte som att jag är så bra på dialekter ändå.

Och vad gör jag uppe vid den här tiden? Ja, herregud.

JAJA, jag ska iallafall använda en av mina miljoner rabattkuponger idag.
SUBWAY! SUBWAY! SUBWAY!!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

There must be some word today!
Deliver the letter, the sooner the better