fredag 26 november 2010

 

Idag var jag uppe med tuppen! Planerade(!) att vara, i alla fall. 'Mini ringde och väckte mig vid halv elva och halv tolv åkte jag in till stan. Jag börjar bli ganska snabb! Trots kylan så skulle jag ha lite kläder och min skinnjacka. ''VA! Har du ens en vinterjacka?!'' frågade 'Mini. Truth be told; Jag har flera. Jätte många. Men varför jag inte använder en och väljer att frysa, är en bra fråga.

Vi åt lunch på Mat & Prat. Köpte likadana saker. Som vanligt. Haha... Fick med mig en efterlängtad mascara & en blå eyeliner. Blåa! H-O-T. Även lösögonfransar. Billiga kängor (550:-!!). Koftan tog jag i en större storlek så att den blev lite mysigare (124:-. Kap?)

Klänningen tänkte jag ha imorgon tillsammans med ett par stay up's. Hoppas bara det inte blir för kallt eller ser för slampigt ut. Röda läppar och mörkt runt ögonen. Eller bara eyeliner?  OCH utsläppt hår. Nu ska jag inte ta med någon snodd eller liknande så att jag kan stoppa upp det. Usch. Det är väldigt bekvämt men också väldigt fult.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

There must be some word today!
Deliver the letter, the sooner the better