torsdag 25 november 2010


Är det någon där ute som ska på detta? Rebecca & Fiona på Magasin 3. Jag tror att det kommer bli riktigt roligt, faktiskt. Med tanke på hur rolig partykompis jag har (Ja, Amina, vem annars?) så råder det ju ingen tveka om saken. Och med tanke på hur länge vi väntat på detta. En gång i månaden, det är en smart grej.

TAGGA LIR!
Eller ska jag säga:''Då kör vi All in, tjejen!'' Jag skrattar nog lika mycket varje gång jag läser det någonstans. Jag vill blanda goda drinkar och ha en rolig förfest. Fina människor som får en att leverera massa glädje istället för att man ska tvingas hälla i sig massa alkohol. Bloody Mary, är riktigt gott. So is Margarita too. Tror jag? Och shotta.

Sen får det vara bra med alkohol. Usch.

1 kommentar:

There must be some word today!
Deliver the letter, the sooner the better