onsdag 10 november 2010


Butterflies all havin' fun, you know what I mean. Sleep in peace when day is done, that's what I mean.
And this old world is a new world, for me. Stars when you shine, you know how i feel.
Oh, freedom is mine, and i know how i feel.

_
Jag hatar fortfarande Paradise Hotel & 'Gubben i lådan' (+ alla dom där andra låtarna killarna från Snook gjort...). Det gick helt enkelt inte hur mycket jag än försökte. Tur att det finns en massa andra bra saker, då.  Jag tänkte ifall ni undrade hur det gick för mig? Nu vet ni.

2 kommentarer:

  1. Feeling Good, fan vad skön låt alltså!

    "Jag hatar fortfarande Paradise Hotel & 'Gubben i lådan' (+ alla dom där andra låtarna killarna från Snook gjort...)" Exakt samma grej här :D

    SvaraRadera
  2. TACK ASSÅ! Jag hatar också Gubben i fucking lådan, alla andra bara älskar den. TEAM PÅ DEN!

    SvaraRadera

There must be some word today!
Deliver the letter, the sooner the better