onsdag 20 oktober 2010

Ser ni svullnaden på min högra sida (vänster om man kollar på bilden.)? Jag är jätte(!) svullen vid kinden, vilket gör så att läppen blir mindre på den sidan. Jaja, det syns inte så bra på bilden. Med tanke på att jag putar med läpparna. Snyggt, fjortis. Och faktiskt så känner jag att jag vill gråta hela tiden (jag vet inte varför.) och är trött. Vilket man faktiskt ser på bilden. Finiz.

Igår sov jag över hos Sillen bara för att André skulle iväg och jobba i Jokkmokk. Vi såg på Skönheten & Odjuret. Filmen slutade vid nio någongång och vi var stört trötta så vi bestämde oss för att gå och lägga oss. Fast det blev inte förrän vid elva vi slutade prata och Sillen faktiskt somnade. Jag låg vaken någon timma pga värk. Men det ska väl gå över snart. Hoppas jag!! Det vore förresten vara bra om några värktabletter någon gång faktiskt funkade MEN OK.

Hursomhelst  så ska jag vara med Lenis & Tingeling idag. Bara så ni vet.
Nu ska jag ta en överdos av värktabletter. (Öh. Alltså... jag menade inte så! Utan... Haha........ Åh. Jag lovar att inte döda mig själv och ha sagt det i bloggen tidigare. HÖHÖ..............................................)

Pözz & Kjam älla lezare! Och mamma.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

There must be some word today!
Deliver the letter, the sooner the better