torsdag 21 oktober 2010

OK. Var ska jag börja?
Förra sommaren kom jag på idén att vi skulle skrämma Lena & Sara. Det var sjukt! Jag har aldrig sett två människor så rädda i hela mitt liv. Det har fortsatt med att Bodil, André & alla andra har skrämt Lena och dom flera gånger. Vi kände för en hämnd.

Igår lurade vi André att han, Lena, Adam, Jens & Hannah skulle skrämma mig. Han var såklart på.

När han & Jens kom ville Hannah prata med honom. De satt sig på en mur och jag gömde mig bakom en bil (som stod bakom muren.). När de hade satt sig ner och kommit en bit in i samtalsämnet sprang jag fram och sprutade ner honom med grädde (han HATAR grädde!).

Idag hade jag fått post. Massa potatisar.
Min mamma hälsade förresten att hon nästa gång ville ha mandelpotatis i en PÅSE! Tack.

It's on.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

There must be some word today!
Deliver the letter, the sooner the better