onsdag 1 september 2010




(Skrev detta inlägget igår natt från mobilen. Trodde jag skrev det här men... tydligen så gjorde jag en ny blogg? Eh.)

Jag måste bara säga att jag mår bra just nu. Riktigt bra! Eftersom jag ligger i en stor säng alldeles ensam. Faktiskt så är det nog det bästa som finns. I hela världen!

 Visst är det helt underbart att ha en egen lägenhet och väldigt stor plats för sig själv men... Det jag faktiskt har saknat mest är en stor säng tillsammans med flera kuddar. Och två täcken! Fem kuddar och två täcken. Skaré va, så skaré va! Nu sover jag gott och tjurar inte lika mycket. Taaaack för det!

Nu ska jag ligga här ett tag innan jag släcker ljuset. Ljuset som doftar vanilj och samtidigt står på en färgburk. Det enda som finns i mitt rum just nu innan jag börjar måla. Och sängen då.
God natt! Och Mer kuddar till folket!!

(berättade jag förresten att jag och maxime hittade kuddar på ikea för nio kronor styck? Det gjorde vi iallafall inte! Skoja...? Eh. Så vi köpte alla som fanns. GOD NATT!!)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

There must be some word today!
Deliver the letter, the sooner the better