tisdag 31 augusti 2010

Seriöst, vem är mongot som skriver inlägg på min blogg? Känner jag varelsen? Enough is enough! Som jag nämnt i tidigare inlägg så har jag faktiskt mina back up's så att... våga bråka med mig!

Nä men seriöst.
Jag har aldrig känt mig så mogen som jag gör när jag är nära Maxime!
Och min tröghet smittar tydligen av sig. Den smarta (det var hon faktiskt förr!) Maxime har förvandlats till en rak motsats. Och hon kallar mig trög? Fast, jag har inte hört henne säga det nu på ett tag. Men nuförtiden är det jag som får svara på frågorna och visa vägarna.

Betyder detta att min hjärna har börjat fungera? Yes! Det finns hopp för oss ändå. (Jag trodde vi var körde eftersom Maxime var vårat enda hopp tidigare...)

Har det kanske någonting att göra med att jag badar badkar och läser böcker?

Haha, puss & godnatt. Jag kommer alltid att vara som jag alltid varit. Trög?
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

There must be some word today!
Deliver the letter, the sooner the better