fredag 24 september 2010




Jag har fått min efterlängtade marrängsviss. Plus ett kort av Maxime. For förbi Foten idag och börjar att bli stammis där nu! Sen så skulle jag söka efter födelsedagspresenter till min pappa & min lillebror. Jaaaa på mi egna födelsedag. Men jag fick bråttom till jobbet men jag han ändå köpa presenter till mig själv. Såklart någonting onödigt. EFTER JAG REDAN HAR SÅNA STRUMPBYXOR. Ja, herregud...

Alla har varit så gulliga och jag har fått så fina hälsningar. Även gamlingarna på jobbet kom ihåg min födelsedag! Helt otroligt. Hur kommer det sig att dom kommer ihåg någonting NU helt plötsligt?! Sen började dom prata om hur ovanligt namn jag har... Är det verkligen så ovanligt? Och så frågade dom vilket land jag kom ifrån för att min namn var så ovanligt och fint. Och konstigt. Öhm... ja... okej?
Men dom är faktiskt jätte charmiga, där på jobbet!

Nu ska jag väl försöka tvinga mig till sömns eftersom någon här jobbar imorgon.... KLOCKAN SJU!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

There must be some word today!
Deliver the letter, the sooner the better