fredag 24 september 2010

Gratulationer!
TILL MIG SJÄLV. Klockan fyra börjar jag jobbet. Vilket känns bra! Jag ska vara ärliga mot er och säga att jag faktiskt fyller nitton och inte sjutton idag... Förlåt för att jag har ljugit men jag vill inte fylla nitton år. Jag förstod att ni skulle gå på mitt ljug. Att jobba idag känns bra eftersom de flesta där är ju ... gamla. Iallafall de som bor på ålderdomshemmet. Så att... då känner jag mig ju ung. Men ändå ofräsh? sköja ba, fan. Som min lillebror skulle sagt. Cool kille det där!

Maxime har lovat att köpa ingredienser till marrängsviss så jag kommer nog fälla en tår av glädje. Imorgon ska vi tydligen fira denna händelse. Min födelsedag, dvs. Jag har inga stora förväntningar utan jag förväntar mig bara att få ett paket med Ville Valo i. Nej, det hade varit tråkigt... vad ska jag då drömma om? Vad ska jag då sukta efter...? Nä. Hursomhelst så... blir detta nog bra!

Tack för alla gratulationer. Ni är så fina!
SAKNAR ER ALLA! Där hemma alltså. Och Umeå.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

There must be some word today!
Deliver the letter, the sooner the better