måndag 20 september 2010


Idag av alla dagar är det bra väder. De senaste dagarna (veckorna...?) har det varit dåligt väder. Vindar som fått Benjamin (våran blomma! Haha, skrev först ''Blumma''...) och hans kompisar att trilla ner på golvet. Spöregn som fått oss att inse att Hösten verkligen är här. Men idag av alla dagar är det en sådan dag som får mig att vilja ta på mig bikinin. Men sen så kommer ju de kalla vindarna på köpet med Hösten...


Nu är det dags för mig att inse att jag inte ska få sola någonting i år. Jag måste utomlands...  Men efter gårdagen hade jag förväntat mig spöregn och det sämsta vädret jag någonsin varit med om. Men nej. Skit Sverige!


Jag har ju sagt, för ett bra tag sen, att jag skulle sänka gud. Det blev inte av, om jag ska vara ärlig. Men nu kanske det är dags? Jag ska duscha och tänka på saken. Sedan skissa upp min plan.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

There must be some word today!
Deliver the letter, the sooner the better