måndag 20 september 2010


Det känns inte bra att veta att Lena tränar. Om jag hade orkat så hade jag också gjort det! Gym är inte min grej... Men jag tycker faktiskt  om att vara ute och gå. Så det får bli att göra det. Någongång i livet iallafall. Haha lat tjej...

Förresten!
Jag märkte just att mina leggins syns igenom. Eller... bara vid rumpan så att mina trosor syns. På ett ohett sätt. Och dom har massa hål också. Pluuuuuus att sillen har lagat dessa en gång. Mellan benen. Såatt... nä, det är tur att jag inte känner någon här. Puss på mitt obrydda och lodis-jag.

2 kommentarer:

  1. Du borde flytta till Lule igens å kan jag coacha dig också, hahah! Jag är hård men rättvis coach ;)

    SvaraRadera
  2. alltså HAHA. nästa gång jag kommer ned eve så kan jag coacha dig vettu, Ida får lära mig.. duvet jag är ju fit nu för tiden.. (HAHAHA) kan verkligen inte släppa att jag verkligen tränar.

    SvaraRadera

There must be some word today!
Deliver the letter, the sooner the better