fredag 11 juni 2010

Jag tar studenten imorgon (idag.)!
Helt sjukt. Vad hände med tiden? Jag har gått skola i ... typ hela mitt liv(?) och nu helt plötsligt så tar allting slut. Att ''plugga vidare'' finns inte med i min ordlista, så att säga. Jag drar till Stockholm och börjar jobba! Heeeeeelt sjukt. Jag är bra.

Även fast våran klass inte kommer överrens om någonting. Även fast vi inte tycker om varandra (eller... jag tycker om alla i klassen men ingen tycker om mig eller någon annan? haha eh. Ok. Några tycker om varandra.) Även fast våran klass aldrig hade någon klassfest och även fast vi inte var bra på något sätt EGENTLIGEN. Så kommer jag att sakna den. För mycket.

Plugga är inte min grej och skolan är ju ett skämt. Men ... jag hade så stört kul där ändå. Åhhhhh, nej. Vad tråkigt att inte ha kvar SP3C...

Hursomhelst så kommer morgondagen vara helt så STÖRT&ÄCKLIGT&SJUKT&ALLT jäkla BRA! SÅ UNDERBART! Jag har nog väntat i hela mitt liv efter denna dag. Detta är större än mitt framtida bröllop (HAHA pfft.. ok, jag kommer inte gifta mig! men ändå.), GUD (som inte finns!), mina barn (eh... det kommer aldrig ens på fråga...DET BLIR INGET!!!) osv osv osv.

Jag ska vara i skolan 7.20 (!!) för då är det dags för fotografering. Tur att klockan inte alls är mycket just nu .... Och SEN KÖR VI!!!

blääääääääääääää....
Jag borde sova! Ska väl upp innan fem och grejer så... Öhm.... Ja. Jag kommer väl inte ha tid att skriva förrän jag är i Stockholm. Men ingen har väl tid att läsa förrän då? JAJAMENADIOS!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

There must be some word today!
Deliver the letter, the sooner the better