tisdag 8 juni 2010


''Evelina, jag vet att det känns som att det är svullet MEN det är det INTE! Det bara känns som det!''

Jag vet inte om ni ser det på bilden men jag är svullen på vänster sida (vänster; enligt bilden.). Det ser man även om man kollar på läppen som trycks ihop på den sidan :@ Sen så har svullnaden gått ner väldigt mycket but still.

Jag for till tandläkaren igår. De drog ut en visdomstand. I höst ska jag operera bort en annan. Kul. I höst blir det min schette (som vi på hertsön uttallar sjätte.) tand som åker ut. Alltså... det där med att jag önskar mig löständer var nog inget skämt ändå!

Jag blöder, är svullen och har huvudvärk fortfarande. Jag kan knappt prata och ... njuter av att det är studentvecka, just nu. Eller?

Om gud finns ska jag sänka den jäveln.


Annars så sitter jag med BLÅ färg i håret. Höm...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

There must be some word today!
Deliver the letter, the sooner the better