måndag 4 februari 2013


Peanut butter swirl brownies
När jag är uttråkad får jag alltid för mig att baka. Misslyckas dock oftast med allt förutom kladdkaka och chokladbollar, men denna gången gick det faktiskt riktigt bra! Ehm... gillar inte att äta fikabröd så mycket utan gör det mest för att det är roligt. Bakar alltså, inte äter. (Hehe ehhhh... elleeeer, fatso?)

Kakan innehåller jordnötssmör & jordnötter och bara av att äta jordnötter blir man ju snabbt less på. Så, detta blev ganska mycket och en bit räckte gott och väl. Fast, det är väl bra det? Så att man slipper äta upp hela kakan direkt ;)

Nä, alltså allvarligt, sitter jag och skriver en bok om en kaka? Snark...
Jag måste gå och ta tag i mitt liv. Typ städa. (Sova.)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

There must be some word today!
Deliver the letter, the sooner the better