fredag 21 september 2012


Det  händer inte mycket mer om dagarna än vad bilderna visar, speciellt nu när vi inte ens ska gå ut i helgen. Men nu har jag och Sanis bestämt (Som jag ofta gör... Snark!) att dra ner på det. Och festandet. Därför har jag bestämt mig för att hälsa på min lillebror imorgon. Dels för att det inte händer någonting i denna stad OCH för att jag annars handlar massor på nätet.

Jag har idag hunnit beställa två paletter med ögonskuggor och ett par skor. Oh man... Synd att man får massa rabatter hemskickade nu också. Haha hjäääääälp... jag låter som en missbrukare. (Låter.....? Äääää...r?)

Okej det låter som att jag har problem med mycket om man läser detta inlägg? Bäst att sluta skriva nu!

(Help needed!)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

There must be some word today!
Deliver the letter, the sooner the better