fredag 14 september 2012

DÅLIG. MYCKET. DÅLIG. DAG.
Bajsväder och bajshumör pga det(?). När jag väl tagit mig orken att fixa mitt hår i hundra år ska jag ut på promenad med hunden. När jag kommer tillbaka är mitt hår HELT PLATT. Och då har jag burit en ful regnjacka för att inte förstöra håret.

Nu helt plötsligt står det på min spotify att jag har 30min kvar att lyssna?! Ehhhh och då är det meningen att man ska bli arg och less och sedan köpa premium. HELL NO!

Jag sitter fortfarande i min sovtröja och har gjort det hela dagen. Det är väl ingen idé att gå och kolla i mina tomma garderober för kläderna har väl katten pissat på. Eller nåt.

Inte nog med att det var en skitsommar utan nu ska det även regna hela hösten...? Hur kommer vintern vara då? Vem ids bo kvar i den här staden...

Imorgon kommer jag väl skriva att jag varit och köpt en regnjacka som jag ''ÄLSKAR'', skaffat spotify premium, hittat massa fina kläder här hemma och att jag aldrig ska flytta. ZzZzZz...

1 kommentar:

There must be some word today!
Deliver the letter, the sooner the better