tisdag 14 augusti 2012


Jag har än en gång kommit in på spåret ''om man skulle ta och börja träna och ändra kosten lite''. Det brukar ju gå så himla bra, också. Går in helhjärtat och jag som verkligen älskar att träna! Hur många gånger har jag varit på gymmet sen jag skaffade mig kortet? Fem ggr? Och det var ju några månader sen jag skaffade kortet... Jag har ju till och med hunnit säga upp det. He he............ Hm.

Om ungefär två veckor åker jag och min syster iväg till Rhodos och det skulle väl ändå kännas ganska bra att inte ha en lika fin mage som en gubbe med ölkagge. Ba ganska!

Tur har jag då jag fått veta att granatäpplen är nyttiga och jag gillar dem så det kan jag ju trycka i mig i stället för.... ja, chips. Gymmet behöver vi inte ens ta upp igen så att... vad återstår? Springturen? Oh man, i wish i could men jag är ju allergisk mot det ANNARS hade jag ju lätt gjort det. Men promenader??

Kan någon slå mig och tvinga mig att träna?
Får väl försöka ändra kosten i alla fall och om det inte blir någon träning får jag väl helt enkelt se ut såhär på Rhodos. Punkt. Slut.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

There must be some word today!
Deliver the letter, the sooner the better