fredag 24 augusti 2012

FINLAND.

Igår åkte jag iväg till Finland för att hämta min fåtölj som min mosters man köpt åt mig i present. Så nu är väl mitt nymöblerade rum snart färdigt... Bara en ny byrå och en golvlampa så!! Ska lägga upp bilder på rummet imorgon. Eller ja... det ska jag väl inte gå och lova, för vi alla vet ju hur bra jag är på att skjuta upp på sånt...

SÅ ATT... någon gång i år ska jag väl få upp bilderna, i alla fall.
Kanske imorgon. But don't get your hopes up! Men här är några bilder från Finland i alla fall.


  Min fina moster bjöd på mat.


 Fick sova i min lilla kusins säng.

 ... i prinsesslakan.

Bad om en bok att läsa så min kusin gav mig denna. Haha, så söt.  

 Tog med henne på en shoppingtur i stan och stannade för en glass, också.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

There must be some word today!
Deliver the letter, the sooner the better