fredag 25 maj 2012


Fredag, fredag, fredag... Äntligen är du här igen!
I helgen är det brännbollsyra i Umeå och jag är stört sugen på att åka dit!! Egentligen inte för yran utan för att vara med min syster men... det låter väl roligare om jag säger att jag ska på yran? Så vi får se! Kanske, kanske inte.

Har varit och hämtat mitt schema för sommaren och är faktiskt nöjd. Jag och Sanis jobbar dock olika helger men... sånt man får ta och det har ju inte skadat oss förr! På tal om den där Sanna. Kan hon komma hem, eller? Hon har idag varit borta i en vecka, vilket har känts som... fem veckor!

Idag är det även flytt för min systers del och enligt fader min så måste man hjälpa de familjemedlemmar som flyttar. Ok, när blev detta en regel? Och vad skulle jag kunna hjälpa med?! Lyfta en tandborste...?  Ja, det är väl det som står på dagens schema, TYDLIGEN.

Och idag gick min prövotid ut! Allt fler & fler tecken visar nu att man börjar bli gammal.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

There must be some word today!
Deliver the letter, the sooner the better