söndag 1 april 2012


SÖÖÖÖNDAG! Det är den bästa dagen på hela veckan. Enligt mig!
Då har man inte massa saker man måste göra utan den är som gjord för att man ska... göra ingenting, helt enkelt.

Såg på Jojjans blogg att hon ätit scones och druckit varm choklad. Så.... jag var ju tvungen att göra samma sak. Nästan! Jag orkade inte baka scones så jag fuskade lite.

Nu ska jag basta, sedan se Partaj och massa annat skojj.
Kanske se den nya serien GI SI BI (Som de säger på reklamen)? Den var ju faktiskt HELT OK, så att säga. Trodde den skulle vara jättedålig... men vad tror jag inte dåligt om, egentligen? Bitter som jag är. Hö hö

1 kommentar:

  1. miss u gums! .. .synd att du får trycka alla 6mackor utan mig! ;/

    MVH Din vän Sanna

    SvaraRadera

There must be some word today!
Deliver the letter, the sooner the better