torsdag 1 mars 2012

Vad är det för liv man har nuförtiden? Antingen jobbar man eller så... är man hemma och städar.
Eller fast... va? Det är typ år och dagar sedan jag städade. Ok, det där lät ju inte bättre! Jag städar inte varje dag, helt enkelt. Och jag brukar ju göra saker om dagarna...?

Hur sjukt är det inte att jag fortfarande har kvar sådär mycket av min Orofluido? Ja, de kanske ska räcka såhär länge, vad vet jag, men jag köpte den ju faktiskt när jag flyttade hem från Stockholm. Det vill säga... ett bra tag sedan. MEN jag klagar inte. Sen så fick jag en ny olja av min (andra!) syster. Från schwarzkopf. Har faktiskt aldrig hört talas om den så... har väl inte några förväntningar alls på hur den ska vara.  MENMEN.

Jag har varit duktig och städat hela (Eller öh, alltså... Nästan.) övervåningen. De som vet hur detta skåp sett ut (Ni & ni. Sanna, Heidi? Ja... typ ni två.) måste ju tycka det ser lite bättre ut än innan. Hehe. Eller?

Roligt att jag alltid klagar på Make up store och förklarar hur mycket jag ogillar deras smink att jag var tvungen att ta bort resten av produkterna jag hade från dem... Fattar inte hur det kunde vara så många(?) när jag faktiskt, på riktigt, inte gillar deras produkter. Nåväl...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

There must be some word today!
Deliver the letter, the sooner the better